4 Nisan 2012 Çarşamba

Barcelona-Milan 3-1 (80lerden bugüne zaman tüneli)

Maç öncesinde "Seksenler" dizisini izlerken soba borusundaki kurumların dökülüşüne, birçok kişinin arabası olmadığından pikniğe gitmek için mahalleliden/tanıdıklardan araç rica etmeye şahit oldum ve beni 80'lerin sonuna denk gelen çocukluğuma götürdü. Ardından maça geçtim ve karşımda 80'lerin sonunda ve 90'ların başında başında fırtına gibi esen Milan karşıma çıktı. 94 yılında "çok güçlü gördüğüm" Barcelona'yı finalde 4-0 yenen Milan... O sezondan bugüne(1 sezon hariç) Milan'da oynayan Ambrossini, 3 değişik kulüpte Şampiyonlar Ligi'ni kazanan Seedorf, 99'daki efsane Lazio kadrosunun genç defansı Nesta ve hala nasıl bu kadar süredir Milan'ın kalesini koruyor dediğim Abbiati beni 90'ların sonlarına götürdü. Ve tabiki Barcelona ile 2000'leri ve 2010'ları yaşadım.
Barcelona'nın 2. penaltısından birkaç dakika sonra ceza alanındaki bir karışıklık sonrası Milan'dan -yanlış görmediysem- Mexes, "Hadi buna da penaltı versene" dercesine hakeme işaret yaptı. Maçı anlatan Ercan Taner de, hakemin o pozisyonda penaltı vermediğini belirten bir cümle kurdu. 1993 yılında Kösice-Beşiktaş maçında Kösice lehine verilen 2 penaltı sonrasındaki bir pozisyonda Kösiceli oyuncular ve taraftarlar yine penaltı isteğini belirtince o gün maçı anlatan Ercan Taner, "iyi alıştılar penaltıya" demişti.

Hiç yorum yok: